středa 16. prosince 2015

Voňavé nákupy

Vánoce jsou pro mě o vůních, o pohodě, relaxu... mám ráda dlouhé koupele a prohlížení vánočních časopisů... a nejvíc už se těším až budeme všichni spolu a v klidu ♥
Já cukroví moc nemusím, tak raději vůně v koupelně :-) Ale pečeme, tradice se mají dodržovat, něco už nám napekla mamka...
K nám už může přijít Ježišek :-)





Svíčku, která mění barvu i vůně si moc přála Viktorka :-)




Nový šampon od Schaumy (používá Viky) má nádherný obal :-)

Napekla mamka, já ještě nestihla...


Sáňky od švagrové Lucky :-)

I na vánoce musíme být krásné, tedy obzvlášť na vánoce ;-)

Připomíná mi vůni babičky, používala mléka s mandlemi...


České Vánoce, miluju ♥


Knížku si vybrala Viktorka jako dáreček po dlouhém vyšetření na ORL, stála pouhých 20 Kč :-)

Nejkrásnější obálka :-)





Musím Vám ukázat raritu, aspoň pro mě tedy je, strakatou kavku jsem totiž ještě nikdy neviděla. Ještě že jsem měla při ruce foťák :-)





Všem krásný adventní čas ♥

1 komentář:

Děkuji za příspěvek ♥