čtvrtek 31. prosince 2015

PF 2016

Tak už je to tady, za pár hodin budeme zase o rok dál... Ač se většinou neohlížím zpět a nedívám se ani dopředu, protože moje životní motto je "žiju teď a tady", tak poprvé přiznávám, že s tímto rokem mi nebude dělat problém se rozloučit :-) Samozřejmě vím, že ne každý den v našich životech může být jen a jen růžový a tak to přijímám, tak jak to chodí. Na konec roku se dostavilo velké štěstí v podobě neteřinky Verunky a tak ten koloběh přírody je vlastně naprosto úžasný... A já se těším z každého dne. Protože stále jsem obklopena láskou, skvělou rodinou, přáteli a kamarády. Tímto Vás všechny zdravím a jsem ráda, že mohu být s Vámi ♥ Ikdyž to se mnou není někdy zrovna lehký...;-)

Všem přeji jen to nejlepší do Nového roku, hlavně zdraví a lásku, protože to je to nejdůležitější co máme ♥

A pamatujme- s úsměvem jde všechno líp ;-)

Lenka


4 komentáře:

  1. Leni áno :-)
    Vďaka a všetko dobré Vám !

    OdpovědětVymazat
  2. Leničko, nádherný nový rok 2016♥ u vás je přesně vidět, jak běží koloběh života♥.. Krásně jsi to napsala.. Těším se s Tebou na nový rok♥ MTR♥♥♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥