sobota 19. prosince 2015

Dnes tříletá...

Sára dneska oslavila třetí narozeniny, přijde mi to jako včera, když jsem si jí před štědrým dnem přivezla z porodnice :-)





9 komentářů:

  1. Sárince přeji jen to nejlepší a vám všem krásný vánoční čas i dny příští!
    P. S. To to letí.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lení,
    vidíš to a já na to také s tím jak se tu všichni plácáme celý prosinec v nemocech úplně zapomněla :-o
    Sárince za nás za všechny všechno nejlepší k dnešním narozeninám a hlavně hodně zdraví ♥


    OdpovědětVymazat
  3. Sárince všechno nej.. hlavně zdraví ♥. U nás doma jsme dnes slavili o pět víc.
    Hezkou poslední adventní neděli, Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Ani ja by som nepovedala, že je to už toľko, no čas letí ... všetko najlepšie Sárinke. Je to veselá, usmievavá princeznička :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sarinka, je tak roztomilá :-) Přeji všechno nejlepší k narozeninám!

    OdpovědětVymazat
  6. I já si to pamatuji a nechce se mi věřit, že to jsou 3 roky!
    Přeji Sárince všechno dobré a pevné zdraví!
    Leni, měj hezkou zlatou neděli!

    OdpovědětVymazat
  7. ♥ Leni - Sárince dodatečně vše nejlepší :) Letí to neskutečně, to už tvůj blog "šmíruju" tedy pěkně dlouho :)))
    Mějte se krásně, Renča

    OdpovědětVymazat
  8. Vše nejlepší Sárince! Je to neuvěřitelný, pamutuju si jako dnes, když se tu objevila ta malá princeznička :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥