pátek 25. prosince 2015

Štědrý večer u nás

Nádherný večer, plný překvapení a radosti ♥










Martin mi každoročně vymýšlí nějakou srandičku, tak třeba letos jsem dostala prázdné papírky a na závěr baterku s kterou jsem si posvítila na papírky a tam bylo UV popisovačem napsáno, kde hledat dárky :-) 


Balíček od Zuzanky ♥ krásně zabaleno, ten šál, ach ♥ A všechno, přesně pro mě :-)

Zdravá dobrůtka :-)
Dárečky od Viktorky, jak je vidět, zná mě dokonale, je všímavá, Viky ♥ Miluju jeleny a kávu ve všech podobách :-) a lak a vůně krému na ruce, nádhera!

Obojí se krásně třpytí :-)
Vytoužený mobil i s překrásným originálním obalem ♥ Martínku ♥


A i vůně, kterou mám moc ráda na zimu :-)


Dárky od rodičů, krásná sada a úžasný retro topinkovač, už se těším na snídani :-)



Tak tenhle dárek byl velké překvapení od Viktorky, u babičky nám udělala zásobu pečených čajíků, které já mám moc ráda ♥


Všem krásný zbytek svátků vánočních, užívejte si je v klidu a nejlépe s rodinou ;-)

7 komentářů:

  1. Leni, rozprávka....:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné Leni a hlavně to překvapení od muže je super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko, přeji pohodový zbytek Vánoc. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Leničko ♥:-) nádherně jsi vše připravila♥ je vidět, že jste si vše užili na101%.. jako v pohádce :-).. nádherné dárečky s láskou vybírané♥..a Martin je vynalézavý :-) užívejte si pohádkového času :-*** a já ještě jednou děkuji za úžasné dárečky od Tebe♥

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké Leni, jeden hezčí dárek než druhej :) A krásně jste měli nazdobeno! :)
    Hezké dny přeji, Renča

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, prajem všetko dobré, veľa lásky a šťastia! Prekvapenie od muža je skvelé a vaše PFky nemajú chybu!
    ♥ L

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné dárky. Závidím ti voňavku a ten retro topinkovač. Vypadá moc krásně.
    Jinak ti přeju krásný Nový rok.
    http://styl-sarm-velke-mrchy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥