pondělí 7. prosince 2015

Neděle

Včerejší pohodový den... s rodiči mého muže, samozřejmě jsem zase zapomněla fotit... Sárinka od babičky a dědy dostala krásné dárky k blížícím se narozeninám. A od té chvíle si ještě stále hraje :-D Musím napravit a vyfotit :-) A my ještě jednou děkujeme ♥








8 komentářů:

  1. Leni, krása! Sárinka roste před očima... A ten pelíšek - jen se zavrtat!! ♥ krásný adventní čas přeji ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári moc děkuji ;-) Ano Sárinka roste až moc rychle... za chvilku budu nejmenší z rodiny já :-D

      Vymazat
  2. ....to není krása,ale chaos,promiňte,ale na můj vkus to máte strašně přeplácané a přesdobené,líbí se vám všechno a nedokážete si vybrat jen něco...jen můj názor...mějte krásný advent....Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin, děkuji za názor. Chápu, že každý máme jiný vkus a tak to je správně. Já to mám doma přesně tak, jak to mám ráda já ;-)
      Krásný advent i Vám
      Lenka

      Vymazat
    2. Milé, zabydlené, útulné :) Každý to máme jinak, a je to moc dobře ... tady je vidět, že se žije a ne jen zdobípro čtenářy blogu :)
      Á propós, taková malá drobnost, ale potěšila mě - zprávně umístěnými ubrousky na levé straně ;-)Marta H.

      Vymazat
  3. Lenko,
    koukám, že zde není nic ponecháno náhodě a vše je jak má být. Adventní nálada a výzdoba na jedničku. Moc útulno je u vás.
    Krásný advent
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné,nádherné, dýchá vánoční pohoda.Táňa

    OdpovědětVymazat
  5. Mami,my to máme vždy nejkrásnější!:)
    Viky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥