sobota 16. ledna 2016

Včerejší radosti...

Včera jsem měla moc fajn den s kamarádkou Ilonkou a malým Šimonkem , kterého jsem si mohla i pomuchlovat, je to zlatíčko ♥

Také mi přišel balíček od kamarádky Jíti, které ještě jednou moc moc děkuji ♥ A pak s Viktorkou procházkou k rodičům, přes Kik a Dm pro Sáru...




Dárečky od Ilonky




 Balíček od Jíti ♥



krabičky a zrcátka s motivem koček, které mám moc ráda ♥


a domácí marmeládky, které Jituška opravdu umí!                



Dneska jsem objevila v jednom obchůdku, retro motivy mám moc ráda...



V kiku...




Tak přesně takovéhle maličkosti mám moc ráda, třeba ubrousky s pleteným motivem :-) Krásně zimní... 





V Dm jsem neodolala ubrouskům od Ebelin :-)


A zkouším, poslední dobou mi nesedí žádný šampon, ať drogerkový, tak profi...  tenhle vypadá zatím dobře :-) Kdybyste měli tip co na citlivou pokožku, budu ráda ;-)


Všem krásný víkend ;-)


4 komentáře:

  1. Hezke radosti, Cupcake doza uzasna, kapesnicky jakbysmet:-).
    A co treba prirodni kosmetiku? Zkousim postupne produkty z krasnakazdyden.cz, k samponu jsem se jeste nedostala, takze bohuzel nemohu rict osobni zksuenost, ale co treba vydat se tim smerem;-). Hezky den. Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, já mám nejraději přírodní kosmetiku, ale šampony mi málokteré vyhovují. Možná je to zimou, že mám citlivější pokožku, jak ve vlasech, tak na obličeji... Moc děkuji za tip ;-)
    Krásný den
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Samé krásné věcičky ...Včera jsem taky vyrazila na nákupy, ale nic moc jsem nepořídila...Snad příště...Krásnou neděli..Ila

    OdpovědětVymazat
  4. Lení,
    vůbec není zač !
    Ty víš, že přijdeme vždycky moc rádi , častěji než jednou do roka ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥