pondělí 18. ledna 2016

V kiku mají velké slevy... a tak jsme si pořídili ještě pár milých drobností :-)

Třeba krásný podnos, moc mě baví, jak se v něm odráží světýlka...


Dřevěné cedulky...

Viktorka si vybrala povlaky na polštářky, budou krásné v létě a sovičky :-)


Poslední dobou mám nejraději přírodní barvy i materiály :-)



Hrníčky jsem si koupila na zkoušení kreslení...

A tady je výsledek...
Misky na polévku v krásných barvách...
 


Omalovánky koupila Viktorce moje mamka v Globusu... jsou naprosto úžasný a já doufám, že mi nějakou půjčí :-D Protože já miluju omalovánky, jak dětské, tak pro dospělé :-D


Všem krásný den ♥

9 komentářů:

  1. Asi vyrazím také do Kiku..díky za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten podnos je luxusní! Hned bych takový brala...let´s go shopping :)

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, mňa u teba baví ako ti k tomu svetlému asi bukovému nábytku idú tieto stredomorské studené, kovové doplnky, aj ten podnos, šáločky hlavne tie fialové...paráda...proste trochu orient.
    A zosvetlila si... aj u Viktorky, aj u seba v obyvke, pekné :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, olše... jen jídelní sestava je teak a konferenční stolek dub, aneb jak pejsek s kočičkou pekli dort...
    Orient miluju i středomořský styl :-) A zesvětlovat se bude dál, budeme malovat, v kuchyni, na chodbě a v pokoji. Já bych moc chtěla barvu, která je v pokojíčku, světlounká. Snad mě to nepřejde :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, nádhera .... moc krásně sis nakoupila .... a ty hrníčky jsou super !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky Leni, ty hrníčky, super nápad a moc se povedly!!! a ta fotka pohledu na gauč... ta je nádherná... ty barvy ♥ jen se zachumlat... taky mám ráda tyhle tlumené tóny.

    OdpovědětVymazat
  7. Jééé Leničko u Vás je to zase "činané" ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥