středa 6. ledna 2016

Do nového roku

V novém spaní... nová postel a podlaha, spí se krásně v naší mini ložnici :-)






20 komentářů:

  1. Tedy to je krááása, nádherně útulné! To se moc povedlo!:-)
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Leni, jedním slovem - útulné. Přeji Ti v novém roce jen samé prima sny a samé prima dny. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško moc děkuji a i já Ti přeji jen to nejlepší, hlavně zdravíčko ♥

      Vymazat
  3. Pěkná, vánočně laděná ložnice :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdová miniložnička, ale útulná.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná útulná ložnička...Ila

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná ložnička.
    Útulná.
    Taky máme mini, celých 8m čtverečních :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, tak to máme skoro stejně ;-) My tam máme tedy ještě vestavěnou skříň. Ale to je 8 metrů plus něco málo navíc na skříň. Na uklízení mi to stačí ;-)

      Vymazat
  7. Pripomenulo mi to nasu predoslu spalnu. Miesto kozmetickeho stolika sme mali skrinu. Na spanie a...... Uplne staci.podlaha je pekna.

    OdpovědětVymazat
  8. Leničko, jako na chaloupce :-) útulné♥ přesně tak to má pro spaní být :-)a příjemné barvy kolem:-) ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Leni, máte to doma moc útulné, ale to už jsem asi psala. mně se líbí ta fůra fotek, obrázků, barvy, fakt moc pěkné.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, moc děkuji. Obrazy a fotky jsou můj život ♥

      Vymazat
  10. Útulné a presne napasované,obdivujem, že ste to stíhali medzi Sviatkami :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko děkuji, stihli jsme to až po Novém roce ;-)

      Vymazat

Děkuji za příspěvek ♥