sobota 30. ledna 2016

Střípky z posledního týdne...

Někdy se mi nechce vytahovat zrcadlovku a tak spoléhám na mobil ;-) Poslední týden byl ve znamení prázdnin, představení ve škole u Viktorky, vysvědčení (samé jedničky) ;-)
A poslední dva dny si užíváme hlavně sluníčka a já už se opravdu těším na jaro, na příval energie, kterou mi sluníčko dává :-)

Pár obrázků z mobilu...

Moje největší zvířecí láska Cesar ♥


Bačkůrky z Lidlu :-)


Nákup povlaků v Ikee, kamarádce Alence ještě jednou velké díky ♥
Nákup kosmetiky, převážně český...
Muffiny do školy, pekla Viky...


Všem krásnou  neděli ♥

9 komentářů:

  1. Viky sikovna pekarka, kocicka vypada na fotkach jako socha - na prvni pohled:-), vazny vyraz, povlaky moc pekne. Hezky vecer. Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Samé dobré nákupy..Pěkný večer..Ilča

    OdpovědětVymazat
  3. Asi si pozvu Viktorku, aby mi pekla mufiny a Martina na buchty :-) a my dvě si budeme čančat vlasy a lakovat nehty hahá .-) Krásně jsi česky nakoupila :-) Césárek.. on je prostě boží♥♥♥ takový mimozemšťánek plný lásky :-) a pantoflíky jsem nakonec prodala.. brala jsem si tyto v 38 a v 39 ještě ty šedé.. no a 38 byla tentokrát velká-nebo spíš malá jako 37.. pusinky♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, to ale vůbec nezní jako špatný nápad :-D :-D :-D A pan L. by nám mohl něco dobrého uvařit :-D :-D
      No já na svoje 38,5 jsem si vzala 40 :-D :-D a dobrý :-)

      Vymazat
  4. Vsetko je krasne a super, ale co ma zaujalo krasny Cesar. Nieco fantasticke. Svetle oci k tmavemu kozusku. Naozaj vyzera ako egyptska socha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cesarek je naše láska, on právě žádný kožíšek nemá ;-) Je holoučký jako dětská prdelka :-)) Sameťáček :-)

      Vymazat
    2. Lenka viem ze nemá kožuštek, len som sa pomýlila, chcela som napísať k tmavému telu, viem že je naháč. Pozerám si blog a rozmýšľam, či som na tomto blogu už bola a došla som k Cesarovi a bolo mi to jasné.,

      Vymazat

Děkuji za příspěvek ♥