středa 17. prosince 2014

U nás...

Ranní posezení s kamarádkou... miluji rána :-)







A musím se pochlubit, jakou nádheru jsem dostala od kamarádky Káti... Neskutečná krása ♥









Viktorčin stromeček, kde už na mě čekají dárky od Zuzanky, které přišly včera v obřím balíku. Nechávám si je pod stromeček :-)




A jeden vánoční anděl od Viktorky na ledničce :-)



Všem krásný předvánoční čas, my už máme z části napečeno, nazdobeno, dárky zabalený, už si budeme jen užívat ;-)


8 komentářů:

  1. Tak ještě stromeček a už může přiletět :-D Klobouk dolů Kátě, obdivuji trpělivost u háčkování! Krásně to spolu všechno ladí! Nádhera! ♥♥♥
    evice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, zrovna Ty obdivuješ trpělivost, vždyť co já mám od Tebe překrásných dokonalých výšivek ;-) Na který bych já rozhodně neměla trpělivost, jste s Káťou obě trpělivé šikulky :-) ♥♥

      Vymazat
  2. Leni, krásně nazdobeno, příjemná předvánoční atmosféra :-) A ten běhoun (?) háčkovaný kamarádkou je božský :-)

    Krásný večer Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, já teda doufám, že je to šála :-))) A moc děkuji ;-)

      Vymazat
  3. Ježiši ta PF od Martina ta je úžasnáááááá, dokonaláááá a krásnáááá - to jste přesně vy :-DDD
    Teplo a pohoda z Vašeho domova je cítit i přes obrazovku.
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko jednu Ti přinese holoubek poštovní :-)))) ♥♥♥

      Vymazat
  4. Útulný bytík prežiarený Vianocami ... veľmi krásne zladené to máte ....
    Lenka, tebe aj celej rodinke prajem pokojné sviatky prežité v zdraví a radosti .... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauro moc Ti děkuji a i já Ti přeji krásné a pohodové Vánoce ;-)

      Vymazat

Děkuji za příspěvek ♥