pondělí 8. prosince 2014

2.adventní víkend





    Sobota, odpolední akce- latinskoamerické tance, vystupovala tam i Viktorka... 



Chvilkama krásná podívaná, ale příliš dlouhá akce...


Trhy na náměstí 









Neděle  byla moc fajn, rodiče hlídali holky a my s rodičema Martina zašli do indické restaurace a pak ještě na trhy, kde jsme koupili maličkosti. Letos tam bylo samé jídlo a alkohol... trošku zklamání...




medovina nesmí u nás chybět :-)


A něco málo od nás...









Taková malá "blbůstka" hrníček, co  mění design po nalití horkého nápoje... Viktorce k Mikuláši udělal radost :-)


6 komentářů:

  1. Leni, u vás je moc krásně, teplo a pohoda z fotek jen září!
    Děkuji za foto z Pernštýnského náměstí, ještě jsem se tam nějak nedostala...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Na taneční vystoupení bych se vydržela koukat hodiny ;-)
    Pardubické trhy nejsou nic moc každoročně§
    Osobně bych uvítala více řemeslných a rukodělných výrobků, asi tyto lidé jezdí do jiných míst :-(
    Chameleonový hrneček je super.:-)
    Krásný adventní čas!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko souhlasím, naše trhy jsou opravdu smutné... raději jezdím směr Orlický... chybí mi zde opravdu výrobky dělané s láskou...

      Na taneční vystoupení jsem vydržela koukat hodiny, ale osobně se mi mnohem víc líbí orient, u toho tak netrpím (stydím se) :-)))

      Vymazat
  3. Leničko, to jsem ještě neviděla hrníček měnící design :-) Viktorčinu nadšení rozumím :-) Krásné trhy, atmosféra :-) a u Vás je nádherně. útulně.. a moc mě rozesmál a potěšil ten andílek co drží srdíčko.. no ten tak milej hahááááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, děti mají ve škole takovou burzu a loni, nebo vlastně už to je asi dva roky mi Viktorka andílka donesla právě z té burzy :-) Je kouzelný...

      Vymazat

Děkuji za příspěvek ♥