pondělí 8. prosince 2014

Keramika od Ilonky...

Jak už všichni dobře víte, miluju keramiku od Ilonky  http://www.fler.cz/liistecek,
dneska mi od ní přišel balíček s nádherným dárečkem a já mám svůj první betlém v životě. Ilonko moc moc děkuji ♥









10 komentářů:

  1. Lení,
    betlém od Ilonky je opravdu krásný !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj první a jsem za něj tááák moc šťastná ;-)

      Vymazat
  2. Prekrásne ... ryba, betlehem aj víla v červenom svetri ... neskutočne zútulnia domov ... ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ;-) Mám moc šikovné kamarádky a i díky nim mám DOMOV moc ráda :-)

      Vymazat
  3. Je opravdu překrásný a Ilonka moc šikovná! Kdo umí, ten umí!
    U vás je krásně, nádherná adventní atmosféra, kouzlo světýlek a dekorací, pohodoví lidé... prostě domov se vším všudy! Takže na oplátku...asi se k vám nastěhuju :-) :-) :-)
    evice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, pojď, jsi u nás vítána, Martin by krásnou atraktivní blondýnku u nás jistě viděl moc rád :-D A já také ♥♥♥

      Vymazat
  4. Jéžiš, ten kapřík je boží!!! Nádhera!! Kdepak, Ilonka je kouzelnice!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥