úterý 30. prosince 2014

Bez čeho se neobejdu, nejen v zimě...

Bez kosmetiky a drogerie... moji nejmilejší zimní pomocníci :-) A nejen zimní...
Miluji dlouhé voňavé koupele (čas ve vaně je jen můj, ikdyž holky to někdy nerespektují :-)) a tyhle pěny od Avonu opravdu krásně voní ... a i krém na ruce, ovšem co mě moc  překvapilo je rtěnka, nádherná barva a vydrží, určitě se podívám i po jiných odstínech.  Vyhovuje mi moc, stejně jako rtěnky od Rimmel...



Levandulovou sadu jsem dostala od Viktorky a je opravdu perfektní, a zkusila jsem krém od Cien z Lidlu a je moc fajn. Jinak používám Ryor, ale v obchůdku, kam chodím nakupovat bylo přes svátky zavřeno, tak jsem zkusila vychvalovaný Cien a je opravdu dobrý...

V zimě u nás nesmí chybět vůně eukalyptu, medu, skořice... a šampon od Elseve doporučuji, za poslední dobu to nejlepší pro mě, co jsem vyzkoušela. Levandulová vazelína nesmí chybět po celý rok, stejně jako balzámy na rty...

Vánoční pěny od Oriflame krásně voní, červená po brusinkách, zelená po jehličí :-)

Už i Sára má svůj kosmetický koutek...

Dárek od kamarádky Káti, moc mě baví malinké lahvičky a jistě využiji na cesty...



A co Vy? Jaké jsou Vaše oblíbené kosmetické (drogerkové) produkty na zimu? ;-) Užívejte si sněhu a sluníčka ♥

5 komentářů:

  1. Ja jsem s kosmetikou trochu v haji mam precitlivelou plet a k tom posledni 3 roky extreme vysusenou. Jediny co muzu je od Avene cold cream. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu, moje mladší dcerka má také velmi přecitlivělou pleť, nejspíš je to ještě tím, že je malá... ale po zkoušení různé kosmetiky jí momentálně nejvíc vyhovuje modrá indulona ;-) Zkus jí ;-)

      Vymazat
  2. Leničko jsi skvěle vybavena*** prosím Tě.. levandulovou vazelínu kupujete .. kde? Rtěnka od Avonu vypadá skvěle! Krásná barva.. a moc se mi taky líbí dárečky od Káti. Sprcháče Sensen od Avonu kupuji panu L.. mají úžasné vůně.. Já si nyní zamilovala( dárek od Tebe) :-) Fíky od Kneipu .-) velepříjemný sprchový gel, moc děkuji.. jinak taky často používám na mé stále suché rty- Karité mast od Ryoru. Na tělo - Ty víš, že nemám ráda takové ty ulepkané krémy.. ulepkané už jen vůní :-D jako je kokos apod.. takže jsem si velice oblíbila řadu z Avonu.. Planet Spa.. jak peeling.. tak face-masku a tělový krém.. Víc jak vanu využívám spíš sprchový kout.. ale když se jednou za čas naložím do vany.. pak miluji přidat olejovou bázi ze šalvěje, kterou již také máš .-) no není úžasná? :-) a už končím,,, nebo to bude samostatný příspěvek haháááááááááááááááá pusinky :-) Pan L. mi tu nakukuje přes rameno.. přišel právě z udírny.. a mám Ti vzkázat: " Leničko, já voním po uzeným!" hihihi.. Ládík.. Tak vyřízeno :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Zuzanko, já jsem levandulovou vazelínu koupila náhodou v malém obchůdku Pramen, kde jsem tedy našla i jiné poklady, třeba koňský balzám s čertovým drápem na masáže... a taky konopný krém na ruce atd... ať žijí české firmy ;-) A to já zase ráda podpořím české výrobky... kdybys nesehnala, koupím, je opravdu moc dobrá ;-) Je ještě s mateřídouškou a je dobrá i pro Sáru ;-)
      Kneipp mám moc ráda, tak jsem ráda, že jsem se trefila a dávala jsem si pozor, abych tam nedala něco sladce vonícího, což mám zase ráda já ;-) Třeba belgickou čokoládu od Dermacolu :-))
      Šalvěj ano je úžasná!!!
      A já si omylem smazala svůj příspěvek (asi bych měla jít spát) Ládíkovi vyřiď, že musí vonět úžasně :-D :-D :-D

      Vymazat

Děkuji za příspěvek ♥