pátek 27. července 2012

Setkávání...

Poslední dva týdny jsou v duchu setkávání... Moje babička oslavuje 90. narozeniny, viděla jsem část rodiny, kterou jsem neviděla několik let a bylo to moc fajn setkání. Také potkávám kamarády, které jsem dlouho neviděla... A léto utíká a už je polovina prázdnin za námi... doufám, že si léto užíváte, nejlépe se svou rodinou ♥

Moje 90 ti letá babička s Viktorkou, korálky dělala šikovná kamarádka Monis

Po delší době jedna společná s Viky...
A jedna momentka, tímhle úsměvem mě před několika lety okouzlil a funguje to stále :-)

5 komentářů:

  1. Tak to je bez komentáře, krásní lidičkové :-)♥♥♥
    evice

    OdpovědětVymazat
  2. Leničko, babičce ještě jednou vše nejkrásnější, ona je neskutečná*** a krásná**** Fota s Viky + babička, Ty.. vypovídají vše*** k Martinovu úsměvu napíši jediné.. Nedivím se :-))
    Doufám, že se brzy setkáme a Tvá setkávání budou mít pokračování .-)*** pusu

    OdpovědětVymazat
  3. Lení,
    jsem moc ráda , že jste se sešli se svou rodinou a oslavili tak krásné babičkovské narozeniny !
    Momentky jsou úžasné , moc Vám to všem sluší a pozor Martinův úsměv je neodolatelný ;-)
    Jen mě maličko mrzí, že naše setkání se u nás ještě neuskutečnilo, ale jednou určitě přijedete ;-)
    Písnu nejdéle v pondělí emailík , teď jsme tu jen na skok , to víš ,poslední dny dovči :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Velká gratulace krásné babičce k tak krásnému věku :o)
    Jste moc hezká rodinka... Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, posílám velikou gratulaci babičce - vypadá skvěle!
    Tvé fotky jsou, jako vždy úžasné!
    hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥