úterý 17. července 2012

Nová kuchyňka mých rodičů

Několik týdnů nervů, potu, samozřejmě i tato rekonstrukce se neobešla bez problémů, chyb a pár bezesných nocí, ale konečně je HOTOVO,  a teď už zbývá to nejlepší, dolaďovat, dekorovat... Ještě se zrenovují židle a stůl, přidělají poličky, doladí dekorace... Obrazy, komoda, kytičky... A myslím, že rodiče budou mít konečně kuchyň svých snů. A já doufám, že to všechno za to stálo a že už se to obejde bez větších či menších kastastrof... A už se těším na dobroty, co mamka v nové kuchyňce vykouzlí ♥♥♥



5 komentářů:

  1. Jedním slovem náááádhera! Ať se mamce v nové kuchyňce dobře vaří! A hrneček s levandulí máme stejný :-)
    evice

    OdpovědětVymazat
  2. Lení,
    nevím jakou kuchyň měli rodiče před , ale tahle působí velmi útulně už nyní :-)
    Mohu pár zvídavých otázek , je to masiv a druh dřeva ? ;-)
    Podlaha by mohla být DUB pvc či plovoučka ?

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko, masiv olše a Novilon Nova 5179 ;-)

    Evičko děkuji, mamce vyřídím ♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Leni, tak jsi mi připomněla anabázi s kuchyní před dvěma roky u nás doma. Trvala celé prázdniny a radost z dokončení byla veliká. Nová kuchyň je parádní, přeji mamince hodně dobrých jídel i pohodu v nové kuchyňce. A co ty - už se kulatíš? Snad jsi to s úklidem moc nepřeháněla a jsi v pořádku. Měj se krásně, HanaL. (Přidávám pochvalu za zajímavé předchozí příspěvky a krásná zákoutí u vás doma, ale nějak jsem tu jen vždycky na skok a tak mých komentářů ubylo, ale své oblíbené blogy pozoruji alespoň v poklusu :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, moc děkuji ;-) Jestli se kulatím? Já už jsem kulatá, tak se to na mě těžko pozná :-)) Ale ano, cítím, jak břicho roste a oblíbené kalhoty dopínám těžce :-))Já jsem neuklízela, to všechno si obstarala mamka ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥