středa 18. července 2012

Maličkosti co potěší...

Ptáčky jsem koupila v chráněné dílně, jsou krásný, barevný a určitě rozzáří dnešní opět zatažený den...



A krásně mi vykvetly fialky...

5 komentářů:

  1. Ptáčci jsou nádherní a dvojí účel = dvojí radost :-) Takové fialky jsem ještě neviděla, krásné zbarvení***

    OdpovědětVymazat
  2. Lení, střapaté fialky se mi moc líbí a pipky taky. Ještě musím pochválit rekonstrukci kuchyně v předešlém příspěvku. KRÁSA. Obdivuju okno hned u pracovní desky a vestavěnou skříň.
    Měj se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. NO to je krása, Leni! A ta kuchyň rodičů také, tam by se vařilo!

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherní ptačusi Lenni!! :o)
    ..mají duši..
    Krásné léto!

    OdpovědětVymazat
  5. Ptáčci jsou nádherní!! Také si ráda kupuji v chráněných dílnách, mám tak pocit, že jsem aspoň trošku pomohla. Krom toho tam mají krásné věci.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥