sobota 20. července 2019

ZOO Dvůr Králové nad Labem



































5 komentářů:

  1. Děkuji za přiblížení krásné zoo, už je to hodně let, co jsem ji navštívila, hezké letní dny, Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Lenko, povedly se Ti krásné fotky. V Zoo už jsem dávno nebyla a v této ještě nikdy, hezká podívaná.
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  3. ZOO ve Dvoře Králové nemám daleko. A musím přiznat, že jsem tam už docela dlouho nebyla.
    Hezké dny, Lenko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. ZOO ve Dvoře Králové nemám daleko. A musím přiznat, že jsem tam už docela dlouho nebyla.
    Hezké dny, Lenko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Já osobně Dvorskou zoologickou zahradu považuji za jednu z nejhezčích v České republice. Navíc jsme si doma docela oblíbili safari, které se líbí dětem. Máme to navíc kousek, bydlíme ve Smiřicích a pracuji v práce Hradec Králové, takže to je co by kamenem dohodil a člověk tam za pár minutek je. A vždycky je z toho fakt skvělý výlet, který si jako celá rodina užijeme. ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥