středa 3. července 2019

Obývací pokoj v letním

Upřímně říkám, že jsem se modré barvě vždy bránila, ale letos, jak jsou vedra, krásně to tu osvěžilo... a pocitově ochladilo :-)









Ano vím, že svícny jsou vánoční :-D Chystám se je předělat a ubrus pořádně přežehlit :-D







A na lodžii jsem si vyrobila věnec, v průměru má 70 cm, jak už jsem psala na IG, nejsem žádný profík, ale je to pro mě relax...






Všem přeji krásné letní dny ♥
Lenka

14 komentářů:

  1. Modrá je dobrá !
    Také jsem jí domů propašovala ;-)
    Krásné léto !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, k létu prostě patří, viď? ;-)
      Užívejte léta ♥

      Vymazat
  2. moc pěkné, děkuji za možnost nahlédnout pěkné letní dny Sv.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné to máte..Hezké léto...Ilča

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké,hyzdí to akorát ty zatahovací dveře a hnědá futra.
    I.N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, to už řešíme ;-) Jen jsme čekali až bude obývák komplet, abychom věděli jak dál ;-)

      Vymazat
  5. Modre se proste neubranis:-). Ja zatim ano, ale to spis jen kvuli nedostatku casu. Taky preju hezke leto. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné to je. Mně by ani futra a zatahovací dveře v té barvě až tolik nevadily. Vždyť ta modrá se časem změní v aranžmá v jiné barvě. A doteků hnědé barvy je v místnosti víc. Ale to je jen můj názor. :-).
    Prima dny, Lenko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné bydlení, také máme zařízení v podobném stylu, kombinace bílé barvy a dřeva. Přeji krásné léto... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. To vypadá super. Všechno má svoje místo, je to pěkné, designové, ale zároveň praktické. My jsme taky podobně zařizovali interiér v celé domácnosti. Manželce šlo hlavně o design, já zase nemám rád takové ty nesmyslné designovky, které ale ztrácí ten původní smysl. Takže jsme našli kompromis a docela se podařilo. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥