čtvrtek 16. října 2014

Pro mamku

Včera jsme konečně oslavili narozeniny mojí maminky, měla je sice už v neděli, ale konečně jsme se sešli. Z dárků měla radost, hlavně z toho paroháče :-D :-D






A šálku jsem si koupila pro sebe... je stejná jako má David Bowie na obrazu v obýváku :-)



A zásoba oblíbených mejdlíček... voní po čokoládě, jsou veliká a určitě nejlepší a nejoblíbenější naší rodiny ;-)



A už máme doma obraz od Martina, je nádherný a veliký... a až doladím, vyfotím víc...


Krásný večer ♥

7 komentářů:

  1. Tenhle paroháč je vážně fešák, ten se za své parohy teda stydět nemusí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já miluju jeleny :-) A chata je hned u obory, kde je více druhů jelenů, takže dárek s jelenem, stylově na chatu :-)

      Vymazat
  2. Lení,
    jak už jsem Ti psala krásné dárečky pro mamku :-)
    A ta šála pro tebe taky, vzpomněla jsem si, že mám podobnou a nenosím jí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, to je taková klasika, kdysi už jsem takovou měla, ale kam se poděla, ví bůh :-))

      Vymazat
  3. Leni moc pěkně jsi dárečky vybrala ... já toho jelena ne a ne sehnat :))) ... Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári chceš ho koupit? U nás v Jysku ještě měli ;-)

      Vymazat
  4. Leničko, krásný výběr dárků.. i šály... Polštář s jelenem jsem si také zamilovala, jak víš :-) jen jsem pro něj ještě nedojela :-o .. mýdlo ááách :-).. a ten obraz je prostě LUXUSNÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥