pondělí 27. října 2014

Akce skříň

V pátek k nám přijel truhlář a vyrobil krásnou vestavěnou skříň pro holčičky, konečně úložný prostor. Kdo bydlí v paneláku mi dá asi za pravdu, že úložný prostor je NUTNOST...
Já jsem moc spokojená ;-) Asi budu stále leštit zrcadla, ale nevadí... pro dvě holky jsou zrcadla důležitá :-) Zvlášť pro ty moje fintilky...
Ještě bude nový stůl a pár změn, a hlavně stále uklízíme, třídíme, odnášíme pytle věcí, starých, zbytečných...
Je to na dlouho :-) Ale nadšení ze skříně za to stojí :-)






A takhle to vypadalo v sobotu...







3 komentáře:

  1. Skříň se mi moc líbí. A dětský pokoj díky zrcadlům zdvojnásobil svůj prostor. :) Mám radost z vaší radosti. Moc ráda se chodím dívat na Váš blog, objevila jsem ho nedávno. Beba.

    OdpovědětVymazat
  2. Skříň je úžasná, miluju nové prostory pro uspořádání...Zrcadla.. ááách ty holky prostě potřebují :-).. a Viktorka se Sárinkou to velmi ocení :-) krása, krása ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Lení,
    skříň se do pokojíčku moc hodí a věřím, že se do ní vejde veškerá garderóba holek !
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥