středa 6. března 2019

Únor


Únor byl u nás ve znamení jarních prázdnin, nemocí, setkávání, ale i krásných slunečných dnů... 
Už jsem naladěna na jaro, na hory, procházky, výlety do přírody, na sluníčko, sázení muškátů...
Už brzy ♥

 Pár fotek z února...
Automatické mlýny, tato stavba mě fascinuje a moc ráda tam chodím na procházky...Odraz v řece nikdy nezklame a je to oblíbený objekt na focení :-)



Nejoblíbenější celoroční jídlo, pečený celer a řepa...


V únoru jsem oslavila svátek, hrníček jsem dostala od dcery Viktorky, už je druhý do sbírky. Nanu Nana má opravdu krásné vzory...


Čím dál víc miluju jednoduchost a přírodní materiály...

Kytičky a roláda od rodičů k svátku, ještě jsem dostala praktické dárky do kuchyně, na pečení...


Potřebovala jsem dostat domů trochu barev :-)

Jarní nákup v Pepco...




Lasagne, pořád s nima bojuju... Nikdy nevypadají tak jako na fotkách od profi kuchařů :-D


Naše láska Cesar ♥

Dostala jsem předčasný dárek k narozeninám, od rodičů mého muže ♥ Vytoužený konferenční stolek, přesně dle mých představ... Dlouho jsme takový nemohli najít.



Mějte krásné dny ♥
Lenka

8 komentářů:

  1. Ahoj leni, já ty tvoje pohodový krásný fotky miluju. V Pepco jsem už květináče nestihla, jsou moc hezký! Caesarek je krasavec,
    měj prima březen!

    ByGabra

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné nakouknutí do února u Tebe- u vás!
    Hezké dny už s nadechnutím jara!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Díky, že můžeme k vám nakukovat .-) Jen je možná trošku škoda, že se nedá jídlo přes monitor ochutnat,láká totiž na pohled! :-) Krásné dárky jsi dostala ♥ Pohodové dny, ať se vám všem bacily obloukem vyhýbají!
    evice

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky. Ano,NANU-NANA a Pepco,to jsou taky moje oblíbené obchody:)Ty primule jsou krásné a roláda vypadá božsky, miluju sladké. Máte moc pěkné bydlení, neměli jste to doma víc barevné? Viděla jsem Váš blog hodně dávno a nejsem si jistá....tohle je ale o 1000% lepší.
    Krásné dny.
    Irena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko moc děkuji ;-) Ano u nás to bylo mnohem víc barevné, asi věkem jsem se víc uklidnila :-D A barvy spíš jen na obrazech a doplňcích ;-)
      Krásné dny
      Lenka

      Vymazat

Děkuji za příspěvek ♥