pátek 1. února 2019

Leden

Všechny moc zdravím. Ještě před chvilkou byly Vánoce a teď už mají naše holčičky jarní prázdniny :-) Nestíhám blog, tak jak bych chtěla. Také mi v tom brání problém se zrakem, který se snad už vyřeší a budu moct časem zase víc fotit, tak jak bych si přála.
Tak jsem aspoň stáhla pár fotek z mobilu, které jsem v lednu pořídila...
Všem přeji krásné dny ♥

Z procházek...








Povlečení od Ježíška :-)



Nové závěsy v pokoji...



Občas si osladíme život, domácí buchty a točenice pekla mamka :-) A dortík je podle receptu od mojí tchýňky :-)



A poslední obrázek, kosmetika, kterou poslední dobou s Viktorkou používáme, za sebe mohu doporučit, jak na problematickou pleť v pubertě, tak na zralou pleť skoro ve čtyřicítce :-)


6 komentářů:

  1. Hezky se na všechny fotečky dívá!
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Leni, krásné fotky, hlavně ložnice a dobroty:D.
    Tvému blogu dávám odběr a budu se sem ráda vracet, stejně tak ráda tě přivítám i u sebe na blogu:

    ByGabra

    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to mě moc těší a vítám Tě tu, i já se budu ráda vracet k Tobě, už listuji ;-)
      Krásný den
      Lenka

      Vymazat

Děkuji za příspěvek ♥