neděle 7. října 2018

Sobota

Včerejší sluníčko nás vylákalo na Kunětickou horu, mám to tam moc ráda. Asi nejvíc kvůli jelenům, které miluji :-) A samozřejmě samotný hrad je velmi nádherný, procházka do kopce vyčistí plíce a výhled na Pardubice také stojí za to :-)
Jeleni jsou v říji a tak jsme si poslechli nádherný koncert. Který moc ráda poslouchám i na chatě, kde jsou i siky, daňci a tak zvuky jsou rozmanitější :-) 













Navečer jsme si ještě udělali procházku po okolí, už se to pomalu začíná vybarvovat a já toto období mám nejraději. 










Bohužel jsem celý den fotila jen mobilem, ale jsem vděčná i za pár záběrů :-)

Krásnou neděli všem ♥

6 komentářů:

  1. Krásné fotky,žiješ v krásném kraji.V minulém příspěvku jsi mě vylekala:odešel bráška..........pá Alibabka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali vidíš to mě nenapadlo, my kocourkovi tak říkali...Mému lidskému bráškovi se daří dobře ♥
      Krásnou neděli ♥

      Vymazat
  2. Leni, krásné fotky i když jsou jen z mobilu. Ten podzim má nádherné barvičky.
    Přeji příjemný večer. D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥