úterý 9. října 2018

Dnešní ráno

Jak já miluji podzim ♥

Cestou na oční vyšetření... musela jsem vyfotit :-)















Včera jsme oslavili svátek Sárinky :-) Mamka upekla výborný dort ♥




9 komentářů:

  1. Všechno nejlepší k svátku Sárinko,moc přejeme...dae

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, naprosto úchvatný podzim, překrásné ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, mohla bych podzimní krajinu fotit stále a nikdy mě nepřestane fascinovat ♥ Děkuji Šári ♥

      Vymazat
    2. Jsem na tom stejně, žádná fotka snad není stejná, i když jich nafotím desítky :)

      Vymazat
  3. Nádherné podzimní fotky a ten dort vypadá,že byl asi moc dobrý,takový poctivý domácí,že?:)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky! Sárince dodatečně k svátku přeji všechno nejlepší!
    Hanka
    (bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥