sobota 4. října 2014

Pokojíček

Protože už máme doma velkou holčičku, tak Sára v úterý dostane už svojí první velkou postel :-) A jelikož zeď u postýlky opravdu velmi zničila,  budeme muset i  znovu vymalovat. A Sárinka nejvíc miluje kočičky, hlavně našeho Cesara a tak jí Martin namaloval v Pc obraz a bude veliký na fotoplátno... a asi nejvíc se na něj těším já :-)
A moje úžasná a šikovná kamarádka Evuška opět ušije kapsář, látky nakoupeny a tak se zase těším, že bude pokojíček chvilku čistý a zase nový, ale doufám, že už to tak chvilku vydrží...
Největší změna bude vestavěná skříň, která se už vyrábí, bude obrovská, a pro dvě slečny nebudou chybět zrcadla...
Dekorace opět budou v barvách, protože já se barev nebojím :-)



Obraz bude velký 150 cm...na plátně...
Látky na kapsář...na fotce výraznější barvy než ve skutečnosti...  jsou sice syté, ale temnější...



3 komentáře:

  1. Těším se i já :-))) a fotky z minulých příspěvků jsou překrásné :-))) MOC pěknou neděli zítra

    OdpovědětVymazat
  2. Leničko, i já se už moc těším na nový pokojíček :-) Obraz je parádní, jak jsem Ti už psala.. obdivuji Vaši souhru, dokážete vymyslet i zrealizovat.. a ten obraz.. v životě by mě to nenapadlo... je nádherný!!! Barvy taky miluju.. a pokojík v orient stylu... s velkou zrcadlovou skříní - sen každé holčičky.. no i dámy .-) hihihi.. Krásnou neděli♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥