pondělí 29. září 2014

Neděle

Nepamatuji si krásnější ráno...
































12 komentářů:

  1. Lenko prekrásne fotky a víkendik sa musel vydariť. Ja mam tak raaada túlanie sa po lese. Pozdravujem a prajem veľa krásnych dni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji ;-) I já miluji toulání po lese... zvlášť na podzim, kdy je krásný vzdoušek :-)
      Krásné dny

      Vymazat
  2. Milá Lenko
    je vidět,že jste z umělecké rodiny.Nádherné fotky,nedovedu si bez nich představit posezení u raního kafíčka.Jelikož jsem důchodkyně tyto vaše blogy mě pak nabijí na celý den.Díky za ně.Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko moc Vám děkuji za krásná slova, moc mě to těší. Přeji Vám krásný den ♥

      Vymazat
  3. Wow fantastic pictures! This is autumn at it's best!
    Have a happy time
    Elisabeth

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dear Elisabeth, thank you very much for your nice words.
      Lenka

      Vymazat
  4. Neskonalá nádhera.... na světě je krásně....
    Pěkné dny. Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky, jedna krásnější než druhá. Taky taková ráda miluju.

    OdpovědětVymazat
  6. Přidávám se, krásné fotky, užila jsem si procházku :o))

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasné fotky a nádherná příroda. Také miluji procházky podzimní krajinou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥