sobota 6. září 2014

Nákupy- Kik, Oriflame...

Moje nejoblíbenější barvy na oblečení jsou černá a červená, takže nové kolekci v Kiku jsem nemohla odolat, ještě k tomu za pár korun... :-)







Na nehtech červená je má nejoblíbenější klasika :-)

Kik 

Přesně tyhle barvy mám na rtech nejraději...


Tuhle řadu Orfilame mám moc ráda...
 Tyhle dvoje naušničky dostala Viky od tety, jsou nádherný, a můžu si je půjčovat :-D :-D :-D



Kik 

Kik

Kik 

Oriflame 


A i dnes jsme tak trochu slavili, přijeli rodiče Martina a kamarádka Viktorky Adélka, její babička pro Viky upekla vynikající dort. A tchýňka Táňa upekla fantastické slíváky ♥ Tchán se nechal namasírovat od thajek (dárek od nás) a byl to moc fajn den :-)



A vůbec nevím, zda jsem Vám ukázala nádherný zápichy, které jsem dostala od Ilonky ♥♥♥



Doufám, že nám počasí vydrží i zítra, a vyrazíme do přírody ;-)

Krásný víkend všem



5 komentářů:

  1. Leničko, kochám se a úplně Tě v těch doplňcích vidím, miluju červenočernou kombinaci.. super nákup!!! A Ty v tom prostě vynikneš♥ rtěnky.. ááách také mám ráda tyto odstíny, jen mé užší rtíky nedají až tak vyniknout - jako ty Tvé plné krásné rty .-) dort je famózní!!! zápichy od Ilonky.. taktéž♥ Sluníčko se nám dnes schovalo, tak uvidíme zda ještě nakonec nepřekvapí .-) jinak bude další debordelizace doma :-)
    Krásný den zlatí ☼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko děkuju ♥♥♥ No já to s rtěnkama zase nesmím přehánět, mám pak pusu přes celý obličej :-D :-D
      Dort byl i moc dobrý, Adélka má moc šikovnou babičku ;-)
      U nás krásně sluní, tak snad to vydrží i do odpoledne, kdy se chystáme do přírody ;-)

      Pusinku a krásný den ♥

      Vymazat
  2. Konečně jsem se dostala po dlouhé době k tobě na blog a pěkně jsem se tu zasekla :-) Je tu,Lenni, moc krásně!
    Jak už víš, v Kiku jsem taky byla, takže tvůj nákup schvaluji všemi deseti:-) Sára s Césarem mě baví :-) Viky už je velká slečna, oslava se určitě vydařila. No a na chatičce to máte parádní, ten klid a to okolí! Ani se ti nedivím, že se ti odtud nechce domů... mně se teď zase nechce zavřít tvůj blog :-) :-) :-)
    Přeji ti a celé tvé rodině hezké nadcházející dny plné sluníčka, zdravíčka a dobré nálady♥♥♥
    evice

    OdpovědětVymazat
  3. Super nákup.Rtěnky úžasné!Přeji krásné dny Vera

    OdpovědětVymazat
  4. Jů, ty zápichy jsou fantastické!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥