čtvrtek 3. července 2014

Léto...

Pro mě čas návštěv, barev, vůní...

Dnešní dárečky od kamarádky Ilonky , nádhera, miluju bylinky, levanduli a k tomu jsem ještě dostala domácí meduňkový sirup, na který se tedy moc těším. Protože meduňku zbožňuju a neumím si představit, že bych den nekončila meduňkovým čajem, tak jako ho začínám mátovým :-) Takže rozhodně moje dvě nejoblíbenější bylinky jsou máta a meduňka :-) Ale já miluju všechny...
Ilonko ještě jednou děkuji ♥ 

Nádherně zabaleno ;-)

Klobouk dolů, na to bych neměla trpělivost :-)  







Léto si nedovedu představit bez vůně levandule, takže všude po bytě jí máme, sušenou, ve sprejích, v kosmetice, na WC, v koupelně, v mýdle :-)

Teď jsem si hodně oblíbila levandulovou vazelínu s mateřídouškou a má krásný obal, mimo to, že je fajn... a je to český výrobek a ten já podpořím ráda.




Pár detailů z balkonu...



Tuhle mušli mám jako vzpomínku na babičku z Krkonoš...


K létu patří i lehké společné večeře, tahle tedy nejlehčí nebyla, já jsem v létě ve svém živlu, jím na kila polníček, rukolu, saláty, rajčata, papriky a nic mi nechybí ke štěstí :-)






A ještě mám velikou radost ze soupravy od kamarádky Evičky, tady jen malá část,  dóza a kalíšek... Eví ♥



Všem krásné dny, plné vůní a barev ♥


6 komentářů:

  1. Leničko dárečky jsou krásné.Já se na sirup z máty nebo meduňky teprve chystám...jen co zpracuji ty třešně.Krásný den...Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, já ještě letos ani třešně neměla... Letos mě ovoce nechává chladnou, za to jsem posedlá rukolou a polníčkem :-))

      Vymazat
  2. Leničko, úžasný nový baner♥.. zrovna nedávno jsem u švagryňky obdivovala mořské dekorace na pergolu a Ty Tvé jsou taky úžasné, taky si budu muset to moře tímto způsobem přivést domu :-) nádhera! Večeře.. přesně takové miluji♥.. a ty houstičky co se dopékají.. voňavé, křupavé.. Levandulku miluju.. zrovna jsem koupila i levandulovou aviváž .-) a ta vazelína vypadá báječně, odkud je? DM? Včera jsem byla v Lidlu a zrovna měli za 99 Kč tři sazenice levandule :-) hned jsem vzala 2 balíčky.. .-) chci s ní osázet koryta.. a meduňka s mátou.. úžasné bylinky♥ Krásný den zlatíčko☼♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko moje, děkuju ♥ Vazelínu jsem koupila v nějakém malém obchůdku, možná na potraviny, Pramen? Kouknu ;-) Taky jsem v Lidlu koukala na levandule... ale na horách se jí až tak nedaří...ale ta co tam je se drží :-) :-)
      Krásnou neděli ♥♥♥

      Vymazat
  3. Jé Lení,
    taková reklama, úplně se tady červenám!
    A zabalení a palička levandule, byla taková nedokonalá rychlovka, protože jak víš se Šímou na ruce to jinak nejde!
    Ze všech bylinek my máta a meduňka rostou nejlépe, tak až Ti zásoby dojdou dej vědět přivezu další :-)
    P:S. Úplně jsem si u tebe zapomněla půjčit letní četbu, tak zase brzy naviděnou, pa ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko pro mě je to naprosto dokonalá rychlovka! Přesně takové balení miluju, prostě, když si s tím dá člověk práci a povznese to až do výšin ;-) Děkuju ♥ Nám máta a meduňka roste hojně na chatě, ale vždycky jí zapomenu nasušit! :-D A letos se tam dostanu asi až v srpnu...
      Určitě se uvidíme ;-)

      Vymazat

Děkuji za příspěvek ♥