pondělí 14. října 2013

Na procházce...

Nemůžu se nabažit, podzimních barev, sluníčka...













6 komentářů:

  1. Ahoj Lení,
    ty také ještě dnes ponocuješ ? ;-)
    Máš pravdu podzim je krásně barevný, zvlášť když svítí a hřeje sluníčko jako právě dnes :-)
    Škoda,že s sebou přináší i ty virózy :-o
    Tak ať je Viki brzy fit a můžeme se vidět !
    Dobrou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ilonko, já jsem sova, chodím spát až po půlnoci ;-) Dneska bylo krásně, a máš pravdu, škoda, že je Viktorka nemocná. Je u mamky... aby Sára nic nechytla, ale začínám mít pocit, že je pozdě...
      Už se na Vás těším!

      Lenka

      Vymazat
  2. Leni, to je krása :-) Krásně to umí příroda vymalovat.
    jéje holčičky marodí, tak at jsou brzy fit. Posíláme brzké uzdravení a pozdravení.

    Papa :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Leni já jsem na tom úplně stejně :), tak moc to miluju! Tak moc mám potřebu to všem připomínat, jaká krása to je :) a taky stále fotím ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, krásné barvy. Já snad hned zítra vyrazím do přírody:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥