úterý 29. října 2013

Můj koutek...

... kde nesmí chybět žádné důležité věci ;-) Jenže poslední dobou trpím tím, že mám málo místa... Nemám kam dávat šperky, laky na nehty a jinou kosmetiku. Jak to řešíte Vy, kam ukládáte šperky a kosmetiku?



5 komentářů:

  1. Ahoj...tak místo to je stálý boj...ale třeba po létech neustále se rozrůstajícího krabičkového systému s naušnicemi jsem si vytvořila obraz plný náušnic...a ještě si chci to samé v malém udělat např s kanavou pro takové ty naušnice bez háčku, ale se špuntíkama...korále čekají také na systém a laky a malovátka mám v košíčku v koupelně... Tak hodně inspirace při pořádkování dámského koutku:-) I tak vypadá útulně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, moc děkuji ;-) Obraz plný naušnic, to zní zajímavě. Já jsem dostala od kamarádky organizér na šperky, taky zajímavý http://www.zapakatel.cz/static/deal/60011-7099b.jpg

      Vymazat
  2. Moc zdravím,
    já asi neporadím, náušnice nenosím, prsteny mám zavřené ve šperkovnici a na náhrdelníky jsem si vytvořila věšák z keramiky ve tvaru ryby, protože je v koupelně.
    Sice můj zrak už slábne, ale i přesto se mi podařilo rozluštit název horní knihy. "Schody do nebe " jsem dostala před 14 dny od dcery. Už se těším , až bude trochu víc času a pustím se do čtení o andělech.Podle záložky jste také na začátku :-)). Já na anděly věřím, a co vy Lenko? Krásné dny Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko moc Vás zdravím ;-) Věřím... a čtu už podruhé, vracím se k určitým věcem ;-)
      Nechcete si také založit blog? Zrovna na věšáček ve tvaru ryby bych byla moc zvědavá ;-)

      Krásný dny i Vám ♥

      Vymazat
  3. Leničko, krásný koutek máš :-) jen s tím prostorem Ti moc rozumím, sama s ním bojuji.. a bylo by pro mě asi to nejlepší, mít prostory na všecičko.. na všecičko to ukládání.. oblečení, šperků, kosmetiky, obuvi, úklidových prostředků.. prostě na všecičko.. miluju přehled a uspořádání, ale bohužel ani já s našimi malými úložnými prostory to zatím nedocílím... Šperky mám v jednom šuplíku v obýváku a hned na komodě je další plná šperkovnice, ale sním o šatně, kde bude i prostor pro šperky :-).. kosmetiku mám v koupelně... ve skříňce a dalším šupleti.., kde už byl pěkný chaoz, dlouho jsem rozdělovala do různých krabiček, ale jak neseděly.. nebylo to v šupleti ono, až nyní jsem v Ikee objevila rozdělovač přesně pro můj šuplík a jsem konečně spokojená.., navíc je to z průsvitného plastu, takže přehledné a ještě s poklopy, takže s méně prachu :-) prostě super :-) Krásný den sluníčko :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥