čtvrtek 24. února 2011

Písnička pro dnešní den :-)



Miluj mě, miluj mě, miluj mě,
řekni, že ano
Dovol mi s tebou uletět
Protože je má láska jako vítr
A divočina je ten vítr
Divočina je vítr

Dej mi víc, než jedno pohlazení
Uspokoj mou hladovost
Nechej ten vítr profukovat svým srdcem
Oh, divočina je vítr, divočina je vítr

Dotýkáš se mě, slyším zvuk mandolín
Líbáš mě
S tvým polibkem můj život začíná
Ty jsi pro mě jaro, všechno
Copak nevíš, že jsi sám život!

Podobně jako se list drží stromu
Ach miláčku, ty se drž mě
Protože jsme jako bytosti ve větru
a divočina je ten vítr

Divočina je ten vítr


2 komentáře:

  1. Moc příjemné to tu je, krásný blog.

    OdpovědětVymazat
  2. :-))))
    vítr přináší změnu, vitr šeptá z duše duši ..milují vítr..rosie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥