sobota 28. srpna 2021

Léto

 Všechny moc zdravím po delší odmlce. Prázdniny se pomalu blíží ke konci a tak i já mám chvilku klidu usednout k PC a dát sem pár letních záběrů. Plná dojmů, zážitků a sluníčka se už těším na podzimní barvy.

Všem přeji krásné poslední prázdninové dny ♥

Lenka

 








Zemská brána

Opočno




Častolovice






Pardubice











Také jsem v létě stihli vymalovat v kuchyni...






 

Lenka

5 komentářů:

  1. Krásné fotky. Je vidět, že jste si prázdniny užili. Ráda jsem nakoukla zase k vám do bytu. Parádní je to !
    Měj se hezky a přeji pohodové dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, prázdniny jsme si užili moc, hlavně mladší dcera, která byla měsíc u babičky a dědečka ♥
      Krásné dny
      Lenka

      Vymazat
  2. Krásné fotky :-) . Já se na ty naše přes zimu také ráda dívám. Pokaždé mi to zlepší náladu :-) . My máme léto také hodně aktivní. S dětmi jezdíme minimálně 2x pod stan . Snažíme se jim ukázat, jaké jsme měli dětství my. Bez mobilu a podobných chytrých technologií a jak to pěkně zvládají, když mají program :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥