čtvrtek 25. října 2018

Všechny moc zdravím, nevím jak Vy, ale já jsem šťastná za klasické podzimní počasí, je to pro mě čas vůní, chutí, barev a příprav na Vánoce.
Máme za sebou dýňobraní ve školce, kde jsme ochutnali mnoho výborných receptů z dýní, my jsme upekly muffiny (podle Kačky http://www.smoothcooking.cz/2018/10/dynove-muffiny.html#more)... Martin vydlabal dýni a já už pomalu chystám Vánoce... 
Miluji tento čas :-)







Viktorky zátiší do školy


lilek miluji na všechny způsoby


Cesar si užívá v peřině...

Sára a její zvěřinec :-)

Na oslavě mamčiných 65. narozenin



  



 Tento šátek mi na míru vytvořila moje šikovná kamarádka Eva https://www.fler.cz/evuska837


Přeji všem krásný podzimní čas ♥
Lenka



9 komentářů:

  1. Lenko krása a nádhera mohla bych poprosit o recept na lilek ,vypadá to úžasně,děkuji předem zdraví Jarka od Poděbrad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško moc děkuji, lilek dělám pokaždé jinak, jak mě napadne, co mám doma. Tento je jednoduše zapečený s rajčátkama, mozarellou, dochucený bylinkama... k tomu je dip ze zakysané smetany s česnekem, bylinkama (petrželka, pažitka, mám ráda i kopr, italské bylinky), prostě co dům a zahrada dá :-) Také přidávám pepř, sůl a kapku citronu ;-) K tomu kuřecí, které jsem měla naložené ve vegetce dobrotce :-) Jednoduché, rychlé, dobré...

      Vymazat
  2. I já mám ráda čas dýní,modrých vytrvalých astřiček,vínově zbarveného listí loubince a žlutých bříz.Trvá sice krátce,ale o to je barevně bohatší.Občas si na zahradě zkusím i nějaké to zákoutí.

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, mohu poprosit o recept na lilek i s přílohou? Vypadá to báječně a jistě i báječně chutná. Krásné podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli nahoře jsem odpovídala Jarce, je to opravdu velmi rychlý recept, když nevím co by...
      Krásné dny ♥

      Vymazat
  4. Moc ti to sluší,dcera to má v genech z vaší umělecké rodiny.Alibabka

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezky se na všechny fotky dívá. A Tobě to moc sluší. Šátek vypadá hodně zajímavě.
    Hezké podzimní dny, Lenko!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak toto je mňamkový článek, hned bych ochutnala :) Lilek jsem snad jedla jen jednou grilovaný s další zeleninou, ale určitě ho chci vyzkoušet dál. měj se pěkně, Leni :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥