úterý 5. června 2018

Doma


Na jaře a v létě trávíme mnohem víc času venku a na chatě, ale i tak se najde čas na vylepšování bydlení...
Do ložnice přibyly nové úchytky na komodu a tak jsem konečně spokojená s celkovou proměnou ložnice, pořád si stojím za tím, že detaily tvoří celek a udělají moc :-)
Ještě jsem doobjednala nové úchytky na komodu na chodbě...
Taky Vám ukážu letošní balkon, muškáty teprve začínají kvést, letos jsem je sázela později. A už se moc těším na posezení mezi muškáty :-)






Nové rámečky a galerie Sáry a Vitkorky :-)






Nákup v Pepco...


A hodiny už na svém místě...

komoda čeká na úchyky...

Letní radosti z DM... tekutému mýdlu jsem nemohla pro jeho obal odolat :-)


Viktorka je velkou milovnicí kaktusů a pokojových kytek, a pokojíček si zdobí už samy holky...









Všem krásný den
Lenka ♥

4 komentáře:

  1. Lení,
    krásně je u Vás !
    Ty úchytky komodě sedí perfektně a Viki má vkus po mamince :-)
    Krásné letní dny !

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, miluju tvoje fotky z bytečku, máte to nádherné, hřejivé a útulné. Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ráda jsem nakoukla k vám do bytu. Je velice osobitý, je vidět, že máš v sobě cit pro detail.
    Hezké dny, Lenko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥