pondělí 5. června 2017

Na horách

Tam, kde jsem nejšťastnější... na chatě ♥










Tučňáci od bráchy, vyráběl...





Bubnovala...














Sára a Lola
Neteř Verunka :-)

Mateřská láska  :-)






6 komentářů:

  1. Leni,Verunka je Vám do rodiny podobná i když je blonďatá!A tučňáci,ty zase miluji já!Neudělal by mi brácha také jednoho malého?;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko už jí vlásky tmavnou a řekla bych, že je celá můj brácha ;-) A Petra se zeptám na tučňáka :-)

      Vymazat
  2. Už mi ty tvoje fotky moc chyběly! Krásně máte na chatě. Brácha je šikula, Sára nějak rychle vyrostla a je z ní krásná bubenice, Verunka zas parádnice.-) Keramické květináče na jedničku, zvěř kouzelná... ten klid a pohoda z fotek úplně čiší. Spoustu šťastných dnů vám všem přeji ♥
    evice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko moc děkuji ♥ Jak víš potřebovala jsem se nadechnout a to mi jde nejlépe na chatě s mojí rodinou ;-)
      Jak říkala moje babička "je tam božsky" :-))
      Pusu
      Lenka

      Vymazat
  3. Drobotina pěkně roste. A neteř je k vám do rodiny, vidím i kus tebe ;-) fotky krásné!

    OdpovědětVymazat
  4. Lenni, krásné! Všechno! Pozdravení posílám!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥