středa 30. listopadu 2016

Advent u nás


Adventní nálada u nás, i s provozním bordýlkem :-)

Milujeme světýlka :-) a Vůni svíček...










Čokoládku mi přivezla Viktorka ze školního výletu z Prahy :-) Úžasná byla...

Nádherný věnec mi vyrobila moje milovaná exšvagrová Dana ♥


 U bráchy jsme oslavili první narozeniny Verunky :-) A já s Viktorkou oslavila adventní neděli na pohotovosti v Trutnově, Viktorka chytla velmi silnou migrénu...







Všem krásný adventní čas ♥

12 komentářů:

  1. Leni, krásně nazdobeno máš. a já žádný provozní bordýlek teda nevidím. a Viktorka, snad už je líp, souviselo to asi s dospíváním, že?
    Přeji krásný adventní čas. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko děkuji, vypadá to, že to souvisí s dospíváním. Na migrény trpí naše celé ženské pokolení, nevím, zda je migréna dědičná. Ale Viktorka nás všechny vyděsila, bolestí omdlívala...
      Krásný adventní čas
      Lenka

      Vymazat
  2. Leni,máte to doma moc hezky adventní vyzdobené:-)Moc se mi líbí papírové vystřihovánky na oknech.To je hand made výroba?;-)Také polštáře a deka:-)A Viki přeji ať ji migrény netrapi! Kdyby jsi mě chtěla vidět,tak v pracovní dny na místním úřadu 2.p.;-)Jinak krasne a zdravé adventní dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko ♥ Ano stříhala Viky :-D :-D
      Nějak rychle to uteklo! Jestli někdy budu mít čas :-D Tak moc ráda!

      Krásné dny ;-)

      Vymazat
  3. Tak hlavne at uz hlava neboli a vy si te prima atmosfery uzivate;-). M.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné,moc.Alibabka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, krásná neteřinka, krásná psí "dvojčata" a krásná okenní výzdoba. Zdravím Margo

    OdpovědětVymazat
  6. Mate to doma krasne...prajem pokojny advent a uz ziadne problemy s migrenou :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná výzdoba, Leni :) A pejsci, jak koukají ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné a útulné bydlení. Krásný předvánoční čas přeju, T.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥