pondělí 3. října 2016

Podzim na horách...

Jak jsem psala v posledním příspěvku, zvažovala jsem, zda nevezmu holčičky na hory, abychom se dostaly z nemocí... Tak jsme na týden odjely. A bylo to dobré rozhodnutí. Orlické hory léčí, aspoň nás ano (raději ťukám)...
Miluju ta klidná rána, kdy všichni spí a já se procházím silnou rosou s foťákem v ruce, pozoruji krkavce, dravce, jeleny, muflony... Jeleni jsou v říji a tak nás celé dny provázelo jejich troubení :-) Načerpaly jsme sílu z horského vzduchu.  Celý týden bylo skoro letní počasí, až poslední den se nám připomenul podzim. Ale podzimní rána a večery jsou na horách nejkouzelnější...

Zmizely mi tu odkazy na ostatní blogy, které mám moc ráda. Nevíte čím by to mohlo být?


















Všem krásný den
Lenka

3 komentáře:

Děkuji za příspěvek ♥