pátek 1. července 2016

Prázdniny

Jak já se těšila na prázdniny, jako malé dítě ;-) Těším se na hory s holkama... a tak v zápalu těšení se, jsem samozřejmě nic moc nenafotila za poslední týden...
Jen pár obrázků opět z mobilu...

Začnu pro mě krásnou fotkou od Viky, kterou nafotila v ZOO ve Dvoře :-)



Viktorka nám dělá radost ve všech směrech, jsme na ní moc pyšný ♥



Moravské koláče a tvarohová bábovka s kefírem, to jsou naše nejoblíbenější doma pečené dobroty :-)

Zdravější mlsání...

Tak tohle rozhodně dobrotou nemůžu nazvat, ale Viky to chtěla zkusit a já jsem pro každou srandu... Fazolka s příchutí žížala mě ale náhodou chutnala :-D :-D


S holkama v parku...

Kytičku udělala Viktorka pro tátu ke dni otců :-)

Pohled na náš vyletněný obývák, růžová a šedá mě baví :-)


Užívejte léta, prázdnin, dovolených... a hlavně sluníčka ♥

Krásné dny všem
Lenka

2 komentáře:

  1. ach.. ty žížaly.. :D:D
    Viky

    OdpovědětVymazat
  2. Je nejen krásná,ale i chytrá,ráda sleduji tvůj blog.Díky za něj.Alibabka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥