středa 15. července 2015

Nákupy...

V Kiku, to jsem nemohla odolat ;)

















18 komentářů:

  1. Leni, plechovky mám, ale ty polštářky jsou nádherné, musím se tam zítra stavit.
    hezký den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Majko, u nás měli jen dva, tedy když jsem tam byla já...

      Vymazat
  2. Leni,tak já bych také neodolala polštářkem;-)Jsou to jen povlaky nebi celé polstare?Jestli tam ještě pujdes,klidně my 2 vezmi!Alespoň budu mít zase duvos seu Vas stavit mezi dvermi:-)pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko polštářky, dneska jsem tam byla a neměli ani jeden... ;-)

      Vymazat
  3. paradny nakup :) v kiku sa viem vyblaznit aj ja :D

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera! Hlavně ty polštářky, láska na první pohled. A svícínek z ulity...opravdu krása krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, svícínek jsem dostala od kamarádky Evičky ;-)

      Vymazat
  5. Polštáře jsem taky okukovala, ale nakonec jsem odolala...Hezký den..Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je viděla u nás na balkoně, tak jsem nemohla odolat :-)) Hezký den i Tobě ;-)

      Vymazat
  6. Poštářky pěkné- ale když se k nim přidá hrnek ve stejné barevnosti-je to dokonalost sama!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Svíčky a svícínky to je něco na mě! :) ten hrneček byl kupovaný kvůli polštářkům čí naopak? :D je to všechno pěkně sladěné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrníček mám už dlouho, to je náhoda, že k sobě ladí, nebyl to úmysl ;-)

      Vymazat
  8. Leni asi také poletím do Kiky. Nejvíce mne nadchla mušlička a polštářky.
    Zdravím Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, mušlička je dárek od kamarádky, abys nebyla zklamaná, že jí tam nemají ;)

      Vymazat
  9. Plechovice ! a ešte toto obdobie retra mám najradšej :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tomu naprosto rozumím :-) Miluju to! U VÁS♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥