středa 1. dubna 2015

Včerejší bouřka a nákup Jysk, Oriflame






Jak už jsem psala laky The One od Oriflame jsou pro mě moc příjemné překvapení, jelikož dekorativní kosmetiku od těchto firem až tak nemusím... Doobjednala jsem další barvičky... Jsou moc krásný!



Blog mi tedy dost zkresluje barvy, ta peněženka není tak výrazně modrá...


Něco modrého pro Viktorku...




A musím Vám ukázat nádherné přehozy z Jysku, tak ty se opravdu moc povedly!



8 komentářů:

  1. Leni opět úžasné nákupy , Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Lení,
    ty máš ale čuch na pěkné nákupy :-)
    Přehozy jsou moc pěkné, co za ně chcou ? ;-)
    Raději už na blog nedávej žádné nákupy ;-)
    Já mám momentálně peněženku a účet prázdný :-(
    A Šíma teď ve včerejší bouřce, fičáku, kroupách spal na terase jako miminko :-)
    Za to dneska má den :-o
    Zkoušeli jsme jít dopoledne po pár dnech ven, ale to se fakt nedá,málem nás to oba odfouklo!
    Tak prosím už nefoukej větře a jaro přijď už k nám !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, teď jsou v akci za 400, ale v Pardubicích je neměli... Jsou ale opravdu nádherný. Já se Ti chystám napsat... Viktorce dneska sundali sádru a Sára má od večera pusu jak havajský domovník, nějaká alergická reakce. Asi vzdávám malování a prospím celé prázdniny :-D
      Napíšu, v klidu ;-) To nevím, kdy bude... děti nespí, momentálně teda Viky spí celé odpoledne,bolí jí hlava a ta ruka... a co taky jiného v tomto počasí ;-)
      Šímovi pusinku ♥

      Vymazat
  3. Teda ty přehozy jsou nádhera, asi vyrazím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou opravdu nádherný, jen si předem raději zjistit dostupnost, skoro nikde je nemají ;-)

      Vymazat
  4. Kosmetika my jako chlapovi moc neříká, ale bouřku máš vyfocenou skvostně. Pěkné velikonoce, Pavel

    OdpovědětVymazat
  5. Jysk je na tyhle přehozy, deky a peřiny super. Mají tam velký výběr a za dobrou cenu. My tam teď kupovali matrace, z akčního letáku Black Friday.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥