úterý 2. září 2014

Deváté...

Nějak rychle to utíká... Viktorka dnes oslavila deváté narozeniny, bylo to moc fajn, nadšení a štěstí. Viktorko ♥

Nedávno jsem se rozhodla, že sem budu vkládat fotky holčiček minimálně, pokud možno vůbec, tak doufám že mi to odpustíte, že oslavenkyni neuvidíte...


Nejlepší dorty na světě dělá moje mamka ;-)




Bez chlebíčků to u nás nejde ;-)

Dárečky, loom bands mánie, už několik měsíců nacházím gumičky úplně všude :-D
Tak další do zásob...


Knížky si vybrala sama Viky


A největší radost byla z mobilu... na fotce s krásným třpytivým přáníčkem od babičky Táni :-)

Konečně uklizeno, uspáno a mohu si dopřát večerní relax, krásnou dobrou noc ♥

7 komentářů:

  1. Viktorce přeji vše nej,nej nej a samé 1 ve škole,Dort je krásnej a dárečky určitě slečnu potěšily...Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Devět??? Všechno nejlepší Viky. Utíká to, utíká. Já si Viky pamatuju ještě v golfkách, když jsme v Jysku hledaly nějaké doplňky do bytu, uaaaa. To je teda jako dost dávno. :-)
    Dort je krásný. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alex, děkuji ;-) No to snad není ani možný! To už je fakt tak dávno??? Bože bože! :-D

      Vymazat
  3. Leničko♥ měla jsem to štěstí a narozeninovou Viktorku viděla :-) je to krásná holka .. a tak rychle to utíká! Posílala jsem jí přáníčko na její meilík :-) určitě poznala i druhou osůbku.. z přání .-) vím, že oslava byla úžasná a krásně jste si jí všichni užili♥.. dort.. přesně takový dělávala babička a taky mamka ho dělá - i když už né tak často, ale je famózní! Nejlepší! A ty chlebíčky... ty teda jsou! Děláš mi velké chutě, sluníčko!!! Dárky jsou dokonalé... a přesně se hodí k super holce Viktorce :-).. Tak ještě jednou.. vše nejelpší Viktorko a ať se Ti vše daří jak si přeješ :-)♥ Máme Tě moc rádi☼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko děkuju ♥ Hned jí to dám přečíst až bude doma. Jako by to bylo včera, když s Robíkem rybařila :-D :-D

      Vymazat
  4. Gumičky? Ano, jako přes kopírák. Jsou všude.
    Někdy je už nesbírám a nemilosrdně vysaju vysavačem :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥