pondělí 14. července 2014

Víkend

... Byl moc fajn, v pátek indická restaurace, jen já a on :-) Jídlo výborné... venku bouřilo, indická hudba, vůně, pohoda...

foto z mobilu...

Indické kuře na karí, indická placky s bylinkama, Martin měl indickou rýži, špenát....


V sobotu jsme byli na návštěvě za taťkou v nemocnici (je po náročné operaci, ale den ode dne lepší) a pak už na mě čekala na zastávce kamarádka Míša a bylo to moc fajn odpoledne ;-) Přivezla mi věci z Ikea a tulipány z Holandska :-)

Polštářky jsem hned zkusila, musím to doladit, ale budou krásný ;-)


Jsem závislá na vonných svíčkách :-)

Budou dělat parádu (doufám) na chatě :-)


A nákup pro Viky v Kiku...


Mají ho i v bílé ;-)


V neděli se vrátila po 14 ti dnech Viktorka, takže je doma opět veselo a živo ;-)

A dnešní den byl moc fajn, byly jsme na dlouhé procházce, u rodičů na obědě, taťka přijel dneska domů z nemocnice... tak to byl krásný den, jen nás to všechny nějak zmohlo ;-)

Pár fotek z dnešní procházky...

Nádherná barvička...







Opět spolu... to bylo vítání :-)


Kabelka z Kiku v akci :-)


A pár černobílých, které já mám nejraději...







Krásné dny všem ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za příspěvek ♥