neděle 29. června 2014

Víkend

V pátek Viktorka úspěšně zakončila školní rok a v poledne s Martinem odjela na prázdniny. Já ani nevím po jak dlouhé době jsem zůstala sama doma. No sama, se Sárou a Cesarem. A hned v sobotu mi přijela kamarádka Míša, takže sama jsem rozhodně nebyla.
Musím říct, že mít celý den jen holčičí, povídací, odpočinkový, tedy s dlouhou procházkou a nákupama a vše co k holčičímu dni patří, to jsem teda potřebovala jako sůl!

Poslední týdny pro mě byly psychicky náročné, taťka podstoupí ne zrovna nenáročnou operaci (ale zaplaťpánbůh, že se nepotvrdil největší strašák), prodává se byt babičky, babička a její paměť, ach jo... no co se Vám budu rozepisovat. Jedna etapa mého života končí. Kdo mě zná, tak ví, že babička byla pro mě vždycky moc, a najednou sice je, ale je jiná. Mění se, den ode dne. Stále to přijímám a zvykám si. Ale jak jsem tu už psala, mě a mojí rodinu si pamatuje,  obejme mě, když mě vidí, voláme si, takže pro mě se vlastně vůbec nic nemění... stále tu je, díkybohu!

Jsem neskutečně šťastná, za lidi v mém životě, opravdu neskutečně moc... takovou podporu co mám, rodinu, přátelé a kamarády. Jsem nejbohatší a nejšťastnější člověk na světě. A mám rozhodně nejúžasnější rodinu a kamarády. A opravdu si toho moc moc vážím ♥

Takže já si víkend užila, kdyby se Sárince nevykubala další stolička, tak si ho užiju o trochu víc :-)) Ale zvládly jsme to spolu perfektně, až na dnešní procházku, kdy jsem jí musela z pusy lovit ploštici, brr...

Malá fotodokumentace z víkendu...

Viktorka nám dělá radost (nejen díky známkám)




Kytička od Míši ♥



Když Sára spí...







Mimochodem kytice na obálce Venkov a styl je naprosto dokonalá!


A něco málo z pokoje v podvečer...






A něco málo od Viktorky, jak jsme dotvořily pokojíček... jen uklidit se mi tam asi už nikdy nepodaří :-))





Krásné dny ♥






1 komentář:

  1. Leničko, Viktorce velká gratulace!! Je šikulka! A nejen k vysvědčení, ale i kreaitivitě, vím,jak moc pomáhala pokojíček dotvořit a je fakt úžasná..má skvělé nápady..květiny, páv.. moc se jí to povedlo*** a já vidím naklizeno.. takže se Ti to podařilo .-) Jinak bych hned šla a dala si s Tebou ranní kávu a čajík o páté .-) Krísné foto.. s citrónem .-) Krásné dny zaltíčko.. PS! My jsme taky všichni šťastní, že jsi nám vstoupila do života, že Tě máme♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥