sobota 17. května 2014

Jsem ráda ženou...



... protože miluji vše co se "blýská", voní, krémy, gely, barvičky, šperky, kabelky... Ale která žena to nemá ráda? ;-)

Kabelky a tašky už kupuji hlavně podle velikosti, hlavně se tam musí vejít foťák :-)


Taška na léto na kočárek bude fajn...

Botky Rieker na léto...    


Naušnice a náramek byla láska na první pohled...





Moje momentálně nejoblíbenější kosmetické výrobky. Se značkou Balea jsem nesmírně spokojená, od sprcháčů až po výrobky právě na nohy...


Zamilovala jsem si třpytivé laky :-) Viděla jsem je u Petry  na blogu a hned se zamilovala, laky Jordana ...





Laky Essence, vypadají moc krásně na nehtech...




Momentálně nejoblíbenější rtěnka od Rimmel a paletka Essence, je nádherná...





Po dlouhé době jsem si koupila nové bižu hodiny, a kupodivu je nosím stále...
 




Krásné dny všem ♥

Lenka

5 komentářů:

  1. Ahoj Lenni, moc hezká reportáž.. tvoje fotky mě vždycky potěší, mají své kouzlo. I když nepíši pokaždé komentář, sleduji tvé příspěvky pravidelně a mám z nich radost. Měj pěkné dny, já si jdu tu parádu ještě jednou prohlédnout. Mimochodem, vyvedla jsi mě z omylu, já si myslela, že Balea je kosmetika nevalné kvality. Teď už budu vědět a díky tobě vyzkouším. A kabelky, jo, taky paráda veliká.. Ahoj, HanaL.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já jsem si Baleu oblíbila, je za pár korun a není špatná. Třeba sprcháče jsou nádherný voňavý, velký. Mám je ráda, i tu řadu na nohy ;-) Moc Ti děkuji za krásný komentář, mám radost ♥
      Krásný sobotní večer ♥

      Vymazat
    2. Lenni, to já děkuji tobě! Je mi u tebe moc fajn, jsem ráda, že můžu nahlédnout .-). Baleu určitě vyzkouším. Hezké dny..

      Vymazat
  2. Panečku, to sis udělala radosti. A mně udělala radost Tvá reportáž.

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko, jak jsme už vše probraly v meilících :-) kabelky super! Všecičko!!!! Mám obr radost, že jsi si udělala radost :-) Hodinky vím, že jsi plánovala a nyní je vidím "naživo" jsou perfektní!!!!!!!!!!!!!! A nedivím se, že je nesundáš :-).. kosmetika - tu taky můžeme probírat stále, že :-) sandály... bižu.. tleskám a kochám se, máš skvělý vkus, moc mě to baví!♥ Ať žije ženskost♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥