čtvrtek 22. listopadu 2012

Viktorka a Cesar


7 komentářů:

  1. Lennko,
    normálně mi příjde, že si focení užívá i César !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, focení dětí a zvířat je prý nejnáročnější :-) Tak já si užívám, že mám doma samé modely, co občas i drží :-D

      Vymazat
  2. Ako inak - umelecké fotky, Leni vidieť, že sa v tomto vyznáš :-)
    Veľmi im to spolu pristane, majú sa úprimne radi.
    Ozaj a Cesar sa už stretol s Damiánom?
    Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, neviděli se, nevím, co by na to Damián řekl, přece jenom už je to pan kocour, co má rád to svoje a hlavně klid:-) Jinak děkuji moc ;-)

      Vymazat
  3. No to nemá chybu! :) Nádherní jsou oba a stejně tak i tvé fotky.

    OdpovědětVymazat
  4. Leničko, Ty víš, že mě Tvé fotografie moooc baví.. máš na ně CIT.. nápady*** a navíc krásné objekty k focení .-) Viky i César jsou miláčkové... Jé.. já bych si je hned oba pošmudlinkovala :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Moc jim to sluší. :-) Cesar je navíc parádní. Jestli si jednou pořídím kočičku, tak budu uvažovat o takovém dalším Cesarovi. :-) A Viky je krásná slečna a moc hodná, ta moje na ni i na kočičku vzpomíná. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥