neděle 27. května 2012

Víkend

4 komentáře:

  1. Nádherná cestička a perfektní fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Moje milá Leničko,

    hned bych se šla projít cetičkami z Tvých fotografií, nadýchala se vůně lesa, řepkového pole a pak si jen tak lehla do trávy.. a musím se smát.. hádej co jsem o víkendu fotila :-)) no jasně pulce hihihi.. akorát ne ve volné přírodě, nýbrž pan L. si je chová v jezírku :-) krásné dny***

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji ;-) Jen koukám, že na jiném pc se mi fotky ukazují dost tmavé :(

    Zuzanko to klame, to nebyla řepka, to bych se tam udusila :-)) A na té třetí fotce od konce jsem fotila hlavně užovku, ale moc mi toho neukázala...

    OdpovědětVymazat
  4. Lení,
    krásné fotečky z přírody , koukám, že se Vám víkend vydařil , stejně jako u nás ! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥