úterý 17. ledna 2012

Moje radosti...

...a pár splněných přání a oblíbená sbírka hrníčků od mých blízkých :-)



Fotopozadí na míru od mé kamarádky Evušky, ještě jednou velké díky ;-)

8 komentářů:

  1. Lennko,
    pěkná sbírka , u nás by jsi jich tolik v poličce ani nenašla ;-)
    Ty dva červenobílé kytičkové nemají chybu , stejně tak tvé fotky Viktorky a Martina :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Leničko, překrásné, masivní prostírání, moje gusto .-)*** hrnečky nádherné*** obzvláště 3, 6 a puntíkáčky .-)Jednotlivě.. všechny jsou nádherné a hlavně od milých osůbek, na které si jistě při doušcích lahodného nápoje vždy vzpomeneš***
    Pozadí od Evušky - paráda.. skvělé provedení i zvolené barvy*** a Viktorka s Martínkem... budu se opakovat.. krásní modelové .-)***
    Sluníčkový den.. splnil se Ti sen.. padá snížek bílý :-))*** jejejej :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko, máš parádní sbírku, ty do červena jsou krásné (ještě mě nepřešla vánoční nálada :o)). Vychválila si pozadí, já pochválím tvé fotky! Nádhera, jako vždy!
    Přeju hodně zdraví, ať tě konečně taky poznám :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko, no doufám, že tentokrát mi už nic nebude bránit :) Už se na Vás těším ;-) Už mě to doma táááák nebavííííí ;-) A děkuju moc :-*

    Zuzanko :-****

    Ilonko :-* A moc děkuju za to, že mám opravdu oddychový odpoledne :-) Jsem velkým dlužníkem :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Lennko, sbírka je pěkná , moc se mi lábí ty červeno bílé kombinace a i kytičkovaný bucláček...a ty profi fotky jsou úžasný. Přeji pohodové dny!

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, hrníčky jsou nádherný,hlavně ty s kytičkama a ty fotky jsou překrásný.Pěkné zimní dny :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkná sbírka hrnečků! No jo to se ti to fotí, když máš nádherné modely :-))♥♥♥
    Pěkné odpoledne. Dnes je i u nás slunečné, mrazivé, krásné. Ať je u vás i veselé ♥
    evice

    OdpovědětVymazat
  8. Jeje tady roste krasavice :-)))
    Ta prvni fotka...hm tak to je parada. rosie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥