sobota 29. října 2011

Na procházce

6 komentářů:

  1. Krásný večer Leničko, úžasné fotografie!!!!prošla jsem se s Tebou barevnou přírodou, nadýchala se čerstvého vzdoušku, obdivovala zvířecí miláčky i úžasnou modelku Viktorku... pan kohout, kočičky.... a jako vždy Tvůj UM - zachytit ty správné okamžiky, pohledy a budu se opakovat.. + profesionální provedení*** objímám

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko děkuji ;-) A hádej na co jsem myslela, když jsem fotila fešáka kohouta? :-))
    Pusu

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky a stále nepřestávám obdivovat tu tvou úžasnou modelku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Lennko,
    krásné fotečky z procházky , Viktorka i ostatní zvířátka ti byli těmi správnými modely :-)
    Už se moc těším na ty naše ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Len, moc děkuju, Viktorka je celá tatínek :-)

    Ilonko děkuju a já se taky těším, zrovna dneska je tak krásně, kdyby to vydrželo, tak ve středu jsem volná, právě mi odpadla oslava narozenin ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Máte překrásné fotky!
    Moc se mi u Vás líbí (-:

    Mějte se fajn, M

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥