pondělí 5. září 2011

Náš víkend...

O víkendu jsme byli po dlouhé době sami, bez Viktorky a tak jsme to využili a víkend byl spíš pracovní, ale byl čas i na procházku, dobré jídlo a film... Při mém gruntování jsem to vzala opravdu důkladně až tak, že jsem vysklila okno. Naštěstí jsem to přežila bez újmy na zdraví a tak jsem den zakončila se sklenkou dobrého vína :-)






7 komentářů:

  1. Leni, u Vás je krásně, jak virtuálně, tak naživo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Máte to doma opravdu nádherné a útulné. A to jídlo vypadá skvěle, miluji špenát s noky nebo těstovinami ;).

    OdpovědětVymazat
  3. Lenni,
    tak Ty jsi vzala ten úklid opravdu od podlahy ;-). Aspoň jsi nemusela mýt okna, když se Ti podařilo je vysklít ;-). Moc se mi u Vás doma líbí a nadchly mě obrázky.
    Krásný, ač pořádně deštivý den přeje Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. Leničko, Tvé gruntování z gruntu jsme již probraly .-) a zasmály se tomu :-)) jinak je u vás vážně krásně a útulno. A koukám nové obrázky ... ty ženy? Nebo mi jen unikly? A těším se na dlaší přeměny co máš v plánu .-)

    OdpovědětVymazat
  5. A gnochi se špenátem... jééé děláš mi chutě!!! Vypadá to náramně!

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzanko, to už mám hodně dlouho, Martin je dělal podle inspirace z netu ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥