pátek 12. srpna 2011

Šerlich

Včera jsme si na závěr dovolené  udělali výlet, přes Říčky, Deštnou, na místo, kde jsem už několik let nebyla. Šerlich je ve výšce 1027 m, foukalo tam neskutečně, dokonce tak, že i Martin zahodil svou hrdost a uvázal si na hlavu můj šátek :-) Fotit se skoro nedalo, jak mi vítr cukal s rukou... ošlehaný od větru jsme s radostí nasedli do auta a přes Orlické záhoří jsme dojeli k mému oblíbenému kostelíku Jana Nepomuckého  ve Vrchní Orlici, bývalá pohraniční vesnička( dozvěděla jsem se, že kostelík byl postaven v roce 1708)  a vyrazili zpět na chatu, kde na nás čekala vynikající houbová polévka z hřibů a kozáků, které našla Viktorka. Lepšího parťáka do lesa jsem si nemohla přát :-)



5 komentářů:

  1. Krása..taky jsme tam jednou zastavili..a pak nazpátek jsme jeli přes Luisino údolí..taky paráda
    http://www.orlickehory.net/mista/luisino.htm

    OdpovědětVymazat
  2. Evíku, i tam jsme byli, já ty místa mám procestovaný, ale pořád se ráda vracím. Stále tvrdím, že Orlické hory jsou nejkrásnější místo na světě :-) Škoda, že nebylo teplejší počasí, 11 stupňů v srpnu je dost málo :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Musel to být úžasný výlet (až na ten vítr;)), opět moc krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  4. Leničko, děkuji za krásné fotografie, díky nim jsem tam mohla být s vámi, nasála jsem mystickou atmosféru kostela, obdivovala barvy nebe, přírody, cítila vichr, který vám čechral vlasy a Tobě cukal s rukou, s Viky bečela na ovečky a lezla po kulatinách... a Martínkovi vzkazuj, zže mu šátek velmi sluší...
    Krásný den****

    OdpovědětVymazat
  5. to jste se krasne kochali. Diky za tvuj pohled. rosie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥